Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 18 octombrie 2014

Parchetul-lux si eleganta pentru casa ta












       De ceva vreme visez la o casa numai a mea,frumoasa,eleganta si pusa la punct.Imi imaginez ceva in genul unei cabane rustice de la munte,plina de lemn,ornamente vanatoresti si geamuri luminoase.Pentru casa perfecta este nevoie de multa munca,dar in in ultimul rand si de o suma considerabila de bani.Mi-o imaginez  micuta,dar foarte chic,cu acea nota rustica care sa o diferentieze de restul.Pentru ca tabloul sa fie intreg,un parchet rezistent si cu note calde ar fi ideal.Acest tip de parchet de nuc este ideal pentru casa mea de vis,deosebit de rezistent si cu variatii de culori naturale si poate contine mici noduri ce accentueaza frumusetea lemnului. Modelul Garden este o incantare prin variatiile de culoari asemenea granelor mangaiate de soare. Suprafata lemnului este finisata cu lac satinat. Fiecare lamela are bizot pe toate cele 4 laturi.Merita un vis ca al meu o asa frumusete,o investitie pe viata care imi face casuta sa arate ca un palat din basme!Intrati si voi si va veti convinge singuri de multitudinea de produse de pe site!









   Parchetpeviata.ro  a ramas fidel viziunii de la inceput de a folosi numai produse ecologice si de calitate, din lemn 100%..








Hugs!

Niciun comentariu: