Totalul afișărilor de pagină

joi, 23 octombrie 2014

Reteta -Taiteti chinezesti cu ficatei de pasare





  Astazi m-am decis sa pregatesc o mancare usoara,gustoasa si rapid de preparat.De ce e nevoie?De un pachet noodles-taitei chinezesti ca in poza,500 grame de ficatei,1 ardei rosu,1 ceapa rosie,1 morcov mediu,condimente-oregano si tarhon,ulei de masline,sare si 1 catel de usturoi.
Cum se prepara?Simpu:pregatim legumele,le spalam bine si le tocam cum vrem,eu le-am tocat julien,mai mare.Le punem deoparte.Intr-o tigaie punem ulei de masline pentru ficatei,ii facem mai mult aburiti,cu ajutorul unui capac pe cratita.Dupa 2-3 minute adaugam si legumele feliate si lasam totul la foc mic.In paralel fierbem si taiteii in apa cu sare si un pic de ulei.Fierberea dureaza 4 minute,cat scrie pe ambalaj.Se lasa la scurs.Bun,dupa circa 15 minute sunt gata ficateii si legumele,peste tot punem taiteii in tigaie.Condimentam cu sare si ce mai dorim.Eu am pus oregano si tarhon.Este un fel de mancare sanatos si foarte gustos!



Poftta buna! P.S-mai jos sunt pasii retetei prezentati in poze.















4 comentarii:

Ionut spunea...

Recent am facut si eu ceva asemanator, dar cu pipota de pasare. Arata foarte bine, mai ales culoarea. Parca sunt paste cu alge, exact asa seamana.

Carmen Tender spunea...

Multumesc Ionut,sunt si foarte gustoase!

vyo vyoleta spunea...

nu am inercat retata ,dar mi-ai dat o idee buna,ca si asa ramasesem in pana de ideei

Carmen Tender spunea...

Ti-o recomand cu placere,este rapida si gustoasa.