Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 18 octombrie 2014

Curajul este ceea ce-ti trebuie

    







    
 Ma gandeam aseara la ce lucru nebunesc am facut ultimul timp....si ma gandeam....Nu mi-a venit nimic in minte recent,dar mi-am amintit cu placere si un pic de emotie de prima mea plimbare cu telescaunul.Poate parea un pic copilaresc evenimentul,dar de cand ma stiu am o groaza de inaltime.Nici macar in casa nu puteam sa ma urc pe un scaun mai sus pentru a curata sifonierul ca-mi venea rau si-mi trepida inima intr-un ritm nebunesc!Insa,intr-o vara am plecat impreuna cu familia intr-o minivacanta la Sibiu,in zona Paltinisului.Cunoscatorii stiu ce vorbesc,este o zona superba...inconjurata de munti si paduri luxuriante,o adevarata parte de rai!In statiune exista un telescaun care de la distanta mi se parea monstruos la inaltimea aceea....brrrr.Dupa cateva zile frumoase petrecute alaturi de cei dragi  a venit si ziua ,,fatidica,, in care am pasit prima data in telescaun.Mi-am facut curaj cu mare greutate si la insistentele tatalui meu,care fie vorba intre noi,mi-a promis un cadou destul de costisitor,am urcat in telescaun.Nu pot descrie in cuvintele ce emotii si trairi am avut in acele momente..de teama,mandrie si admiratie!Nu credeam ca voi fi in stare de asa ceva,dar cu un pic de ambitie orice se poate!Daca vrei cu adevarat,POTI!De atunci nu ratez nici macar o ocazie de plimbat cu telegondola,telescaunul sau telecabina.Am realizat cate peisaje superbe am pierdut din pricina acelei temeri de inaltime...dar acum totul s-a schimbat.

    




Pe 23 octombrie 2014, la Stejarii Country Club, se organizează conferinţa inovativă de leadership #BusinessOdyssey din seria Enlightening 3.0 , eveniment din portofoliul Conference Arena . Invitat este Felix Baumgartner, singurul om care a sărit de la 39 de kilometri înălţime şi a atins viteza sunetului în cădere.





Hugs!

Niciun comentariu: