Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 8 octombrie 2014

Comoara de langa noi:minunile naturii

 




           





              Astazi,industria farmaceutica fabrica toate medicamentele si propune din ce in ce mai multe produse sintetice care copiaza si imita mai mult sau mai putin fidel ,substantele naturale.Pana acum,timp de foarte multi ani,medicamentele erau compuse si preparate folosind substante provenite de la plante,animale sau minerale cu proprietati minerale.Subestimand potentialul veritabil din infuzia unei plante,ignoram metode pe cat de simple,pe atat de eficiente,de a imbunatati mai multe functii fizice,de a preveni si remedia unele remedia unele probleme curente de sanatate.Mai ales ca efectele terapeutice ale plantelor nu pot fi negate atunci cand sunt folosite cu discernamant si respectand indicatiile.
     De cand ma stiu am avut alergii.Acest veritabil flagel al societatii industraile,probleme cauzate de alegeri nu inceteaza sa creasca.In primul rand  al acuzatiilor sunt:poluarea mediului inconjurator si invadarea chimicalelor in alimentatie.Si infectiile virale sau factorii emotionali pot provoca diverse tipuri de alergii pacatoase,Consecintele,le stiue pe pielea mea, sunt foarte dezagreabile si pot afecta chiar si viata sociala,incomode si nesuferite:mancarimile,roseata,stranutul isistent,astmul sau eruptiile cutanate.Solutia ideala este de a evita factorii alergeni,dar ce facem atunci cand cauza alergiei este practic necunoscuta?In acest spinos domeniu al alergiilor multi oameni aleg desensibilizarea care presupun introcducerea in corp a alergenilor printr-o injectie pentru a stimula corpul sa produca formarea de anticorpi.Insa acest procedeu este destul de anevoios,, fiind nevoie de multa rabdare din partea pacientului.
   Eu am ales calea naturii,adica am ales desensibilizarea cu ajutorul neconditionat al plantelor.Singura conditie a fost ca sa fiu perseverenta si sa nu sar peste o zi de tratament.Prima etapa a tratamentului consta intr-o cura depurativa,apoi se trece la cura cu ceaiuri pe baza de urzica,soc,papadie,frunze de mesteacan sau de trei frati patati.De asemenea,mi-a mai fost recomandat postul...dar sa fie un post nu foarte strict,alaturi de ceaiurile prezentate anterior.De 1 an de zile ma tin de tratamentul cu plante,cum ii spun eu, si alergia a devenit mai blanda,crizele din ce in ce mai mare si organismul se simte mai bine dupa eliminarea toxinelor acumulate de-a lungul timpului.Nu stiu daca aceasta cura este benefica tuturor,dar in cazul meu a functionat.Nu mai spun ca nu am consumat DELOC cafea,alcool,mezeluri,fast food si alte bombe chimicale de genul.
  

  Imi place ideea de medicina naturista sau de orice alta terapie complementara,de aceea va anunt ca mircea hodarnau impreuna cu dr .Ladislau Rosenberg DVD-ul ,,Terapia Rose,, un proiect deosebit de interesant si util. Spor la cautat!





Hugs!




Niciun comentariu: