Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 18 octombrie 2014

Manichiura Miss Sporty Quick Dry-Clubbing Levantica





     In acest weekend am ales pentru manichiura  o culoare vie,vibranta si foarte interesanta care sa ma ajute sa trec mai usor peste aceste zile posomorate si cenusii de toamna.M-am oprit la Miss Sport-Quick Dry-Clubbing.Nuanta este foarte frumoasa,seamana cu levantica,Sticluta are 7 ml,pensula este mare,lata si se aplica frumos.Un mis ar fi faptul ca nu este concentrata,este musai sa aplicam macar doua straturi de lac de unghii.Aseara mi-am facut manichiura cu ea si inca nu da semne de ciobeala..Sunt curioasa sa vad cum se comporta,mai ales ca promite cateva zile de rezistenta!Am aplicat si un strat de top coat 3 D de la Farmec si in poze se vede ce a iesit.Enjoy!
















Hugs!

Niciun comentariu: