Totalul afișărilor de pagină

marți, 14 octombrie 2014

Concurs de toamna




  
  


 In seara aceasta superba de septembrie m-am decis sa organizez un mic concurs format din 3 premii: 1 o cupa menstruala noua Soft Cup(gasiti AICI un mic review despre ea) ,1 set de Mostre Vichy Activ Lift si 1 Geanta , este extrem de frumoasa,moderna si practica,cumparata din Deichman. ! 



Conditii de participare:

1 .Inscriere la GFC din dreapta paginii.
2.Share public pe Facebook
3.Un mic comentariu cu filmul vostru favorit,si de ce va place
4. Sa-mi lasati comentariu cu share-ul public,adresa  voastra de e-mail  si numele cu care v-ati inscris pe GFC!

Mai mentionez faptul ca acest concurs tine  pana pe 18 noiembrie sper sa va inscrieti in numar mare pentru ca premiul este util si modern!Castigatorul se va alege prin Random.org.Premiul este cumparat de mine,nu este oferit de vreun sponsor.Voi trimite coletul in 2-3 zile prin Posta Romana,in prealabil voi trimite e -mail castigatorului.Succes!
















Hugs!



4 comentarii:

Unknown spunea...

share: https://www.facebook.com/micu.mihaela.39/posts/365697803581243
mail : miha_iuga1980@yahoo.com
GFC. Micu Mihaela
Titanic este filmul meu preferat, pentru emotia ce mia transmis o

Carmen Tender spunea...

Mihaela,te rog sa verifici daca te-ai inscris la GFC,nu-mi apari in lista.

Unknown spunea...

Hei! :*
Multumesc pentru invite!!

Film preferat: Casablanca. De ce ? prentru ca-mi place si atat.
Evident sunt multe filme, din multe genuri, pe care le urmaresc again and again, dar in acest caz am ales doar unu'.

Share fb:https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=277761379085438&id=100005547345091
Id: Alexandra Andreea
E-mail: alexandraandreeap@gmail.com

Succes pe viitor! :*

Carmen Tender spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.