Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 17 septembrie 2014

Universul Himalaya Herbals si un mic cadou






   Azi pe la ora 2 pm ma suna un numar strain..cine sa fie,cine sa fie?Nu asteptam niciun colet sau ceva de genul.Raspund eu si o doamna amabila ma intreaba daca sunt acasa ca am de primit un pachet..Ce surpriza imi zic eu in minte.Abia asteptam sa vad despre ce e vorba si surpriza!Un colet frumos aranjat trimis de cei de la Himalaya Herbals,ce frumos!Il desfac cu grija si ma minunez de produsele din interior....se observa si in poze ce am primit.In plus,ador  cele cateva cuvinte scrise pentru mine in scrisorica verde si stickul usb cu logo Himalaya Herbales,foarte tare!Multumesc inca o data pentru aceasta frumoasa surpriza,eu sunt fana acestui brand,abia astept sa folosesc suplimentele pentru sezonul rece si sapunul...miroase senzational!!!La multi ani si pentru cei 20 de ani de activitate!!!! Numai bine!















Niciun comentariu: