Totalul afișărilor de pagină

joi, 4 septembrie 2014

Review Pore Strips by Montagne Jeunesse

               




        Plasturii puncte negre pentru nas de la Montagne Jeunesse raman favoritii mei pentru ca-si fac treaba foarte bine si ma ajuta mereu sa am un nas curat,fara impuritati.I-am cumparat de la Kaufland,costa in jur de 8-9 lei si sunt 3 bucati in ambalaj.Ei contin carbune natural din lemn de esenta tare care are calitati excelente in eliminarea sebumului si punctelor negre.,lasand porii curati.

     Se folosesc in 4 pasi

  1.  Se spala tenul si se lasa zona nasului umeda.
  2. Se dezlipeste plasturele de pe banda si se umezeste partea sa neteda.
  3. Se aplica partea neteda umeda pe nas si se apasa usor.
  4. Dupa 15-20 minute de dezlipeste usor  de la margini inspre centru si pielea ramane curata!Se recomanda folosirea de maxim 3 ori pe saptamana!

  In pozele de mai jos am mai avut 1 plasture.....se observa forma sa,ambalajul si in ultima poza am incercat sa surprind punctele negre scoase si ramase pe plasture,se observa cat de cat..Pana acum i-am vazut numai la Kaufland si Profi,dar probabil in orasele mari se gasesc si-n alte magazin.Voi i-ati folosit,ce parere aveti?







Hugs!

Un comentariu:

Unknown spunea...

Uh... merita incercat.