Totalul afișărilor de pagină

luni, 22 septembrie 2014

Ce afaceri bune fac cu Emag!





    Mi-am comandat sambata niste produse pentru mine de pe site-ul meu favorit :Emag.Bun...astazi,luni,am si primit comanda!Foarte repede,nu credeti?Ca de obicei,absolut tot ceea ce mi-am comandat a venit impachetat bine si protejat.Tin cont de orice detaliu si-mi place grija echipei Emag pentru clienti.Cum se vede si-n poze mi-am cumparata o masca de par Garnieri(din gama noua),folie pentru telefonul meu Samsung, lotiune pentru corp Elmiplant,fond de ten Essences rezistent 16 h la transfer,un kit concealer Essences,o oja Colorama nuanta Coral si o oja Rimmel nuanta de roz,foarte draguta!Sunt foarte multumita de tot ceea ce mi-am comandat,cam toate produsele sunt prinse la oferta promotionala.Cat m-a costat toata treaba asta?In jur de 80 lei...si e foarte bine..zic eu.Voi v-ati comandat ceva de la Emag,ce parere aveti?





Hugs!



                         




Niciun comentariu: