Totalul afișărilor de pagină

marți, 23 septembrie 2014

Lose your lingerie by Rita Ora- Un roz prafuit si o manichiura chic!








             Astazi m-am decis sa incerc o manichiura simpla,dar de efect cu oja Rimmel 60 Seconds,nuanta 203-Lose your lingerie by Rita Ora.Oja mi-am comandat-o de pe Emag,dupa cum am prezentat intr-un articol anterior.Este un roz usor sclipicios,un roz prafuit...imi place foarte mult pentru ca arata bine si pe unghii scurte,dar si lungi.Se intinde bine,dar este recomandat sa nu ne limitam la numai un strat.Eu am dat doua straturi si vreau sa spun ca se usuca extrem de repede.Pe ambalaj scrie 60 secunde si tind sa-i dau dreptate 100%.Sunt curioasa sa vad cat rezista pe unghie,mai ales ca am aplicat si un top coat 3 D efect de la Farmec.Mai jos sunt cateva poze cu manichiura realizata astazi.Sper sa va placa!Mie mi se pare o culoare foarte frumoasa,pastelata,potrivita atat ziua,dar si seara Pupici!






Hugs!
                              
                    




Niciun comentariu: