Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 27 septembrie 2014

Quickmobile si exclusivitatea sa asupra aparitiei Iphone 6!









  
  Sigur stiti de nebunia aparuta in ultima perioada din pricina mult asteptatului Iphone 6.Eu una va spun sincer ca nu sunt o fana inraita a celor mai la moda telefoane,atat din motive financiare-am inteles ca un astfel de telefon costa in jur de 1000 de euro :D lolll- dar si pentru ca la ce uituca sunt..sigur l-as pierde in cateva saptamani!Si treaba asta chiar ar fi ceva ce nu mi-as dori..la asemenea investitie piperata ...pai sa-l pierd???Nu,mersi!Dar,l-as accepta daca as fi un cadou de genul.Asa sigur da!
  Bun,altceva de spus ar mai fi faptul ca magazinul on line Quickmobile are exclusivtate asupra aparitiei telefonului super mega la moda:Iphone 6.Ma bucura ca au reusit acest lucru,este de apreciat pentru ca sunt sigura ca multe altfe firme s-au ,,batut,, pentru acest drept si bravo lor!Acest fapt si detaliu spune multe despre aceasta echipa:nu numai ca respecta clientii si vor ce e mai nou si mai bun pentru ei,dar se misca si repede in ,,ale telefoniei de fita,, si numai la ei puteti gasi varianta Iphone 6!Asa ca daca sunteti fanii celor mai moderne si fitoase(cum imi place mie sa le spun ;) super telefoane nu mai asteptati si intrati pe site-ul Quickmobile.De asemenea,puteti castiga acest telefon numai si numai daca participati AICI . pe blogul lui Cristi.Nu ratati acesta sansa de a pune mana pe un Iphone nou-nout.Eu am participat zilele trecute si sper sa ies victorioasa! :D Doar ce pomenisem mai sus de cadou,daca nu mi-l cumpara nimeni,macar sa il castig eu ....pai nu?






Hugs!

Niciun comentariu: