Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 30 iulie 2014

Sunt pe barba mea,sunt independent!








  O viata independenta este ceea ce mi-am dorit din copilarie...sa nu depind de nimeni si sa fac ce-mi doresc,cand doresc,pe banii mei....bineinteles!Nu mi-a fost deloc usor in jungla citadina,insa cu munca,perseverenta si optimism poti face absolut ORICE!Imi vine in minte o vorba de duh:decat sa dormi si sa visezi ca faci ceva,mai bine te trezesti si pui chiar TU visele in aplicare...deci nimeni si nimic nu m-a facut sa dau inapoi.Un sut in fund este un pas inainte si toata viata voi urma aceste vorbe adevarata ;). In familie am invatat ca sa fii barbat nu inseamna numai sa faci pe cocosul, ci mult mai mult:sa fii responsabil,corect,altruist,sa-ti pese de cei de langa tine si sa-i ajuti cand le este este greu si...orice ar fi sa nu te abati de la drumul drept!
  In Romania se stie ca statul nu ofera multe sanse tinerilor,din contra,se pare ca iti pune destul de multe obstacole in cale...si aici ma refer la piata muncii...chiar daca este ambitios,muncitor si cu studii superioare ai sanse destul de mici sa realizez SINGUR ceva!Asta este adevarul...o realitate de care se lovesc multi ,eu am incercat intotdeauna sa am un job care-mi place,sa merg la munca de placere,nu din obligatie si cam atat...Imi amintesc ca primul meu loc de munca mai serios a fost acela de operator PC in cadrul unei firme mici din orasul meu.Ei bine,dupa aceea au urmat destul de ulte alte joburi,unele mai caraghioase...altele nu..dar ceea ce conteaza cu adevarat a fost ca mereu mi-am castigat banutii si nu am depins de nimeni,nici macar de ai mei ;). Dupa ani de munca,nopti nedormite,incercari,planuri si ganduri ambitioase acum sunt propriul meu sef,am o mica firma de publicitate si treaba incepe sa se miste...incetisor dar sigur.Ma descurc binisor fata de multi alti tineri de varsta mea si chiar imi permit sa fac concediul prin tara sau pe langa.... :D Totul este sa stii sa tii de ban,sa fii chibzuit si destept..restul vine de la sine. Sa fii #pebarbata este cel mai liber si frumos sentiment pe care il poate avea un om,sa fie liber ca pasarea cerului,sa se simta implinit si independent financiar!
   Imi amintesc cu placere prima mea experienta in ale barbieritului cand am ,,imprumutat,,aparatul antic al tatei,aveam vreo 15 ani...dupa ce am terminat operatiunea ,,barbierit,, aratam ca venit de pe campul de razboi...aratam extrem de funny.Tata si-a pus mainile in cap si nu mai putea de ras..eu nu stiam de ce se amuza atat,mi se parea ca aratam extrem de bine ;)). Ce vremuri...acum sunt adeptul unui barbierit simplu si de efect,am un mic cioc care ma face sa par mai interesant...asa zic femeile,nu eu :D. Cred ca barba sau ciocul te afce sa pari mai wild,altfel decat lipsa completa a barbii...voi ce parere aveti?



 În această vară, Philips lansează provocarea „Fii pe barba ta!”, prin gama de produse Click & Style, două modele de aparate de îngrijire versatile, pentru orice stil. Mai multe detalii găsiţi pe site şi pe pagina Facebook !


Un comentariu:

Unknown spunea...

Buna, sper sa nu te superi, am un concurs dragut pe blog, poate vrei sa participi, sa ai o zi frumoasa si sper sa ne citim!