Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 23 iulie 2014

Se mai poarta gesturile frumoase?





   Se pare ca in ziua de azi gesturile frumoase le intalnim tot mai rar si....uneori,atunci cand sunt facute lumea le ia in ras,nicidecum nu apreciaza! Insa, eu sunt optimista si sper ca tot mai multa lume sa revina la bunul simt si obiceiurile pastrate cu sfintenie odinioara...Ce vremuri! Atunci cand un domn chipes ii ceda locul din tramvai unei domnisoare sau doamne mai in varsta..sau cand isi ridica palaria la aparitia unei prezente de sex feminin.
   Eu stau si ma gandesc la ultimul meu gest frumos,un gest facut din inima..bineinteles.Sunt genul de persoana care uneori imi place sa cedez locul unei batranici in mijloacele de transport sau care ajuta lumea in magazine cu usa...atunci cand au pungi prea grele si lista poate continua.Am spus uneori pentru ca ma iau cu problemele zilnice si uit sa fac un mic gest...fara sa vreau.Chiar daca sunt femeie,imi place sa vad ca cineva mai in varsta se poate odihni pe canapea/scaun atunci cand are de mers o distanta mai mare.Ma uit cu stupefactie cum unii barbati nici nu se sinchisesc sa faca un asa gest:foarte URAT din partea lor!
  Chiar aseara ma grabeam sa merg la un butic in cartierul meu sa-mi iau un iaurt si cateva painici si eram pe undeva la miojlocul drumului ,iar langa mine vine o batranica amarata,cocosata cu un baston..abia se misca saraca si-mi cere 0,50 bani pentru ca nu-i ajungeau banutii de paine :( I-am dat 3 lei sa-si ia mai multe..Saraca nu mai inceta din multumiri..de parca ii daruisem o vila cu piscina!Insa, aceste multumiri sincer  ma fac sa ma simt bine cu mine insami si sa sper ca si alte persoane vor face mici gesturi frumoase pentru persoanele care merita cu adevarat!Va sfatuiesc si pe voi sa faceti zilnic ceva bun si frumos,cu siguranta veti vedea viata dintr-o alta perspectiva,mult mai frumoasa!



 Hugs!

Niciun comentariu: