Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 2 iulie 2014

Am adoptat un catel virtual!






    Eu iubesc cainii,am si acasa 4 catelusi frumosi(un ciobanesc german,un pekinez si doi maidanezi), noroc ca stau la curte,daca locuiam la bloc nu stiu ce faceam cu atati caini! :) Pe langa acestia m-am gandit ca nu strica sa adopt si un superb labrador,dar virtual!Ati citit bine,virtual,pentru ca Yaro Pit Black Tiger (asa-l cheama pe catel) este  vicecampion national RH FL, campion national pe echipe IPO-RM.
 Yano  participă la Campionatul Mondial al Echipelor Canine de Salvare din Italia şi  are nevoie de finanţare ca să poată ajunge până acolo.In conturile de mai jos puteti face donatii pentru sustinerea echipei!
Asociatia Centrul National de Educare Canina, banca BRD sucursala Craiova,
cod IBAN : RO17BRDE170SV85727541700 – cont în euro, SWIFT : BRDEROBU,
cod IBAN: RO06BRDE170SV37720521700 – cont în lei

Am avut de ales din o lusta de catei,dar m-am oprit la Yano.De ce?Imi place culoarea,privirea sa inteligenta si rasa,ador labradorii,sunt niste caini sociabili,veseli si familisti!Daca s-ar putea sa-l am si in realitate l-as invata o multime de lucruri,in curtea mea mare se poate desfasura in voie!Sa alerge,sa se joace,sa faca trucuri si sa pazeasca cu nadejde stapanii si locul lor.Insa stiu ca Yano poate ceva mai mult,el este un caine curajos,in adevarul sens al cuvantului,pregatit la nivel inalt sa ajute oamenii si sa faca bine.Centrul de Educare Canina ne ofera posibilitatea sa avem asa caini demni,capabili si cu un mare potential in a face numai lucruri frumoase!Bravo lor!



Pupici!


Niciun comentariu: