Totalul afișărilor de pagină

vineri, 7 martie 2014

Cum poti face bani cu sondaje de opinie




  


   Buna dragilor,de ceva timp tot caut metode sigure de a mai face un ban in plus,am testat,incercat si am la ajuns la concluzia ca un sigur site ce ofera sondaje on-line este serios si chiar ofera banii(tichete valorice). La pragul atingerii unui punctaj de 1000 puncte se pot transforma in bonuri valorice(extrem de folositoare in orice magazin de tip Kaufland ,etc.) Este vorba despre site-ul: askGfK,un site ce dupa ce te inscrii ofera la o perioada de timp sondaje de opinie din cele mai variate subiecte(alimentatie,bauturi,tigari,si altele...) pentru care primesti un numar de puncte,puncte care pot atinge pragul de 1000 puncte repede,in timp se strang foarte usor ;) Eu am cont de cateva luni si deja am 726 de puncte,nu mai am mult pana fac 1000 si pot retrage si transforma punctele in bonuri valorice.Super,nu??Pentru inscrieri ma puteti contacta pe adresa:new_camy86@yahoo si va dau acolo detaliile si invitatiile. Daca tot intra pe net zilnic,de ce sa nu si profitam de o asa oportunitate?Un sondaj nu ia mai mult de 10 minute,punctele se strang si toata lumea este multumita!P.S: Imi puteti lasa adresa voastra de e  mail la comentarii pentru a va putea trimite invitatiile!Pupici!



Hugs!!!!

Niciun comentariu: