Totalul afișărilor de pagină

joi, 13 martie 2014

CC Cream All IN 1 Skin Perfection-Parere




    Buna dragilor,astazi mi-am achizitionat prima mea crema CC de la Elmiplant.Sunt sigura ca multe dintre voi ati auzit de ea si va doriti sa stiti cat mai multe despre efectele sale si cat de buna este.Bun....in primul rand vreau sa scriu cateva lucruru de ambalaj:are 50 ml,este practic si poti aplica exact cata cantitate de produs vrei,nici mai mult,nici mai putin. Am facut si cateva poze cu acesta,pe spate sunt date si sfaturi pentru a aplica crema cat mai bine,precum si calitatile sale. Crema se aplica intocmai ca una normala,nuanta aleasa a fost DESCHIS,mi se potriveste perfect.Textura produsului este ca unui fond de ten lichid,miroase a fructe,gutui delicioase si se aplica bine,lejer.Acoperirea este mica spre medie,pentru tenul mixt mi se pare ok,in prima faza imi parea putin grasa,dar dupa cateva linute isi revine si tenul arata bine.Este recomandata unui ten intre 20-35 ani,are spf 20,are grija de tenul meu impotriva razelor nocive ale soarelui..Uniformizeaza bine tenul datorita pigmentilor minerali si ingredientelor naturale active,si ofera pielii un aspect sanatos.Este un produs de nota 7 din 10,pretul este in jur de 17 lei si este perfect pentru sezonul cald care sta sa vina..o crema coloranta usoara si cu spf ridicat,perfecta in orice ocazie!

Hugs!!!












INAINTE

DUPA

Niciun comentariu: