Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 12 martie 2014

Comanda mea de pe Miniprix.ro







    Acum cateva zile mi-am comandat o pereche de balerini,foarte simpatici, si un portofel marca DOCA...Comanda am facut-o pe site-ul meu favorit,MiniPrix.ro si mi-a sosit acasa dupa aproximativ 2-3 zile,destul de repede zic eu! A fost trimisa prin Otto Curier,a fost adusa in stare perfecta si fara repros.Sa revin la produsele comandate:balerinii sunt partial din piele plus piele sintetica,au o culoare extrem de vesela:fuchsia,imi plac mult..eu port marimea 36/37,ei sunt 36 si-mi vin foarte bine! Abia astept sa inceapa caldura si sa-i pot purta la o tinuta casual,incantatoare! Portofelul este de la DOCA,o importanta firma greceasca de marochinarie(am dat search pe Google si am aflat mai multe,pretul lui pe site-ul DOCA este in jur de 22 euro). Eu am dat pe amandoua produsele 40,60 lei,pentru ca am prins o oferta in care transportul de 14 lei prin curier, era gratuit :D M-am ales cu o pereche deosebita de balerini si un portofel spatios si practic,zic ca merita! Pe acest site am prind de multe ori promotii,produse de firma,foarte frumoase,la preturi reduse..adevarate chilipiruri!Voi ati  comandat ceva de pe Miniprix.ro,ce parere aveti de acest site???Mai jos am pus cateva poze cu produsele primite la ultima comanda.





O zi insorita!!


Hugs!!!








2 comentarii:

Beauty and others spunea...

Sunt superbi balerinii! Sa-i porti cu drag! :*

Carmen Tender spunea...

Multumesc,in realitate sunt si mai frumosi :)