Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 12 martie 2014

Prima manichiura cu oja Deborah Milano



      Astazi am primit cadou o superba oja de la Deborah Milano!Pana acum am auzit de aceasta firma,insa nu am avut placerea si sa incerc ceva de la ea....Cum nu am mai avut rabdare,am incercat oja si ce mi-a iesit se vede in poze.Nuanta se nume:GRAPE MASQUERADE,este foarteee draguta si pe unghiile mele arata bine tare!Se intinde bine,pensula este buna..isi face treaba iar gramajul ojei este mini size:are 4,5 ml,dar cred ca-mi va ajunge ceva timp.Este pigmentata bine,in poze am dat 2 straturi,si ca sa incununez manichiura cum trebuie ,am dat si un lac de unghii transparent,Sunt curioasa sa vad cat rezista pe unghie,dar cred ca este destul de buna si va rezista minim 4 zile...O sa vad.Nu stiu cat costa,..o sa ma uit in oras zilele astea.Pe sticluta scrie MADE IN FRANCE,per ansamblu este o oja buna,de calitate.Ati auzit de aceasta firma??Cum vi se par produsele ei??










Hugs!!

Niciun comentariu: