Totalul afișărilor de pagină

marți, 25 martie 2014

Concurs de primavara!







 Dragele mele,in ziua aceasta frumoasa de 25 Martie ,m-am decis sa organizez un mic concurs,avand ca premiu ceva util cu adevarat,noua femeilor.Despre ce e vorba??Despre SoftCup,am scris acum ceva timp parerea mea desprea ea,o puteti gasi: AICI,
Produsul este nou,abia asteapta sa ajunga la una dintre voi,eu am fost multumita de aceasta cupa,este oferita din banii mei,luata pentru voi,in mod special.In plus,pe langa cupa voi pune in colet si un alt mic premiu SURPRIZA!Concursul dureaza de pe azi:25.03.2014 pana se vor strange minim 30 de persoane, deci aveti timp destul sa va inscrieti!Premiul se  va trimite prin Posta!


Conditii pentru inscriere:

  • 1.Inscriere pe GFC
  • 2.Like pe Facebook
  • 3.Share in mod public pe Facebook
  •  4.Cateva cuvinte cu dorintele voastre pentru primavara aceasta!
  •  5. Numele de Facebook si GFC,linkul de share+ Comentariu





Va urez: O primavara frumoasa si sa fiti iubite!!!






Bafta!!!


Hugs!!!!






Un comentariu:

Unknown spunea...

Sa fim sanatosi