Totalul afișărilor de pagină

joi, 27 februarie 2014

Din minunile naturii:uleiul din samburi de caise,uleiul de argan si uleiul din germeni de grau







  De ceva timp am inceout sa folosesc in crema de zi/noapte cateva picaturi din aceste 3 uleiuri asa ca..m-am decis sa va enumar cateva proprietati ale acestora,sunt minunate si am inceput sa le vad efectele pe tenul meu.Eu am tenul mix,pe alocuri am pielea uscata in combinatie cu portiuni de piele grasa,ciudata alaturare:) si am observat mici riduri de expresie.Asadar,dupa ce m-am documentat pe net mi-am cumparat de la un magazinde gen Plafar aceste uleiuri.Am prins o oferta extra buna,toate 3 la pretul unuia:Adica la 21 lei! Separat costa triplu,deci am facut o afacere excelenta!!! Va las sa citit calitatile lor surprinzatoare:


 

Ulei din germeni de Grâu – proprietăţi


Uleiul se extrage din miezul germenilor de grâu, reprezentand doar 2,5 la sută din greutatea acestora şi conţine o substanţă denumită octacosanol. Octacosanol-ul a fost evidenţiat de oamenii de ştiinţă drept un agent benefic în îmbunătăţirea performanţelor la efort.
Cantitatea de 255 mg de Vitamina E la 100 de g germeni de grâu, plasează acest ulei pe locul întâi în topul alimentelor naturale.
Deşi este un ulei puternic aromat în activităţile de gătit, este în acelaşi timp şi costisitor pentru aceste îndeletniciri, şi deasemenea, uşor perisabil. Din substanţele întâlnite în compoziţia sa nu putem trece cu vederea acidul linoleic (omega -6), 55 la sută, acidul Palmitic - 16 la sută, acidul Oleic - 14 la sută şi acidul Linolenic ( omega -3) - 7 la sută.Uleiul din germeni de grauu este un excelent protector antioxidant. Alături de Vitamina E, acizii graşi esenţiali protejează sistemul cardiovascular şi imunitar. Acidul stearic aflat în compoziţia sa are un efect benefic asupra metabolizării lipidelor, şi apără inima. Leticina, o altă componentă a uleiului, are şi ea un rol activ în sănătatea inimii, a creierului şi a ficatului.
Persoanele care au luat ulei din germeni de grâu au obţinut performanţe fizice mai bune, rezistă mai bine la efort şi au o capacitate de reacţie sporită.Aplicat pe piele are efecte de regenerare şi vindecare a acesteia. Iritaţiile şi crăpăturile sunt ajutate să se vindece, la fel şi zonele afectate de pete de soare, ridurile, cicatricele, vergeturile, psoriazisul sau ecsemele.
Se pare că pentru a beneficia de toate aceste remedii este suficient doar să consumaţi acest minunat produs al naturii. Pentru uşurinţa ingurgitării poate fi amestecat în sucuri, iaurturi sau alte produse alimentare.
De reţinut că este un produs care râncezeşte uşor, motiv pentru care trebuie ferit de expunerea la razele soarelui.
Produsul se găseşte şi în magazinele din România, fiind recomandată achiziţia lui în forma presată la rece. Îl puteţi găsi la un preţ aproximativ  de doar 14,50 ron/10 ml.

Ulei de argan – proprietăţi


Uleiul de argan este cunoscut de comunitatea Berberilor din Maroc drept un arbore al vieţii, de pe urma
lui atât oamenii cât şi animalele lor au obţinut numeroase beneficii. Frunzele şi fructele constituie hrană pentru oi, capre şi cămile, oamenii îi consumă uleiul extras din nucile sale iar cojile le folosesc pe post de combustibil. Resturile rămase în urma procesului de extragere a uleiului sunt date spre consum bovinelor.
Uleiul de argan este obţinut din nucile acestui copac şi este unul din cele mai rare şi mai scumpe uleiuri din lume. Femeile marocane folosesc de secole acest ulei pentru protecţia şi hrănirea pielii, a părului şi unghiilor lor, expuse la condiţiile dure în care trăiesc.
În prezent,uleiul de argan a câştigat o popularitate foarte mare în ţările bogate drept un ingredient minune în industria de frumuseţe. Este extrem de bogat în vitamina E şi acizi graşi, aprox. 80 lasută, fapt care determină vindecarea multor boli de piele precum şi o protecţie sigură împotriva îmbătrânirii premature cauzată de oxidare.este recomandat în afecţiuni artritice sau reumatice, în cazul nivelurilor mari de colesterol, stimulează circulaţia şi imunitatea. În dermatologie, varicele, psoriazisul, eczemele şi pielea uscată beneficiază de efectele benefice ale uleiului minune.
Arborii de argan trăieşte între 125 şi 450 de ani, fără a necesita cultivare, familiile marocane care se ocupă de producţia acestui ulei cheltuind aproximativ 12-20 de ore de prelucrare pentru fiecare litru.
Uleiul de argan este folosit în industria cosmetică de calitate, fiind înglobat în preparate de o mare diversitate.

Ulei din samburi de caise – proprietăţi


Acest ulei, obținut prin presarea la rece a sâmburilor de caise, este bogat în Omega 9, Omega 6 și vitamine (A, E, B17) și are proprietăți remarcabile de:
o prevenire a îmbătrânirii cutanate și reducere a ridurilor
o nutriție și protecție a pielii sensibile
o întărire a barierei hidrolipidice și activare a microcirculației sanguine
o protecție împotriva efectelor negative ale razelor UV
o hidratare și revitalizare a tenului tern, căruia îi redă luminozitatea.
Uleiul din Sâmburi de Caise este tolerat de toate tipurile de piele și este folosit în:
o produse destinate tenului sensibil (creme, demachiante, loțiuni exfoliante)
o cosmetice pentru tenul gras și sensibil, caz în care se combină cu uleiul de Trandafir Sălbatic
o creme și loțiuni antiaging
o uleiurile de masaj, fiind o excelentă bază pentru acestea.



Hugs!!!

2 comentarii:

Spunsieu spunea...

N-am folosit niciodata un ulei pentru ten desi am citit atatea despre ele. Cu prima ocazie imi cumpar!

Carmen Tender spunea...

ma bucur ca ti-am starnit interesul!