Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 19 iunie 2013

Un avantaj pentru masina ta





             




Sigur si tu ai o masina si cunosti tot ceea ce presupune aceasta:asigurari,ITP si altele... Acum poți verifica de pe telefon locația și starea ei, oriunde te-ai afla, deoarece s-a lansat SevenDrive. Dispozitivul se conectează la calculatorul de bord al mașinii, iar aplicația de pe telefon o ajută să-ți comunice starea, nevoile și locația ei. Sevendrive  aduce împreună cele două lucruri indispensabile pentru tine: mașina și telefonul smart. Niciodată nu a fost atât de simplu să comunici cu mașina ta! Este singurul pachet din Romania care te ajuta sa comunici foarte eficient si simplu cu masina ta! Eu l-am ales  pentru localizarea GPS.Oriunde te afli, acasă, la birou, în vacanță, poți verifica de pe telefonul smart, locația și starea mașinii tale. Chiar dacă este în mișcare, staționare, parcată sau tractată, vei ști poziția exactă a acesteia. Pentru mentenanta;Mașina are multe nevoi și nu le poți cuprinde pe toate.Acum, îți va aminti când expiră polița RCA, CASCO, ITP, Rovinieta sau când va trebui să efectuezi următoarea revizie.Si nu in ultimul rand pentru optiunea:Trimite locatia-Poți să trimiți locația ta exactă prin SMSE-mail FacebookTwitter.Astfel, linkul de localizare va face cunoscut locul în care ești și pentru prietenii tăi.

Este ceva relativ nou,simplu si extrem de util!Familia mea abia asteapta sa testeze toate optiunile,voi nu?Aici gasiti mai multe detalii.


Hugs ;)






2 comentarii:

Unknown spunea...

mie cred ca mi-ar trebui. nu odata m-am trezit ca mi-a expirat rovinieta si am circulat fara...chiar ma mir ca nu mi-a venit vre-o amenda, dar m-am stresat din cauza asta..plus faza cu consumul mediu. am zile cand conduc mai sportiv si zile cand merg mai lent, chiar as fi curios sa vad diferenta de consum

Carmen Tender spunea...

Este foarte util sevendrive,te ajuta in multe situatii..si te scapa de evenimente neplacute,exact :D