Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 12 iunie 2013

Ultima comanda de pe site-ul Miniprix.ro


       




Hey,dragilor,astazi m-am gandit sa scriu cateva randuri despre ultima comanda facuta pe Miniprix.ro!Am mai comandat si in alte dati de la ei,mai mult haine si accesorii..de data aceasta m-am oprit la o pereche draguta de sandale de vara,3 perechi de cercei si 1 brosa simpatica portocalie!Toate produsele m-au costa 30 de lei!!!Da,foarte ieftine....am prins o perioada in care transportul prin curier era gratuit si am profitat..Ca de obicei,sunt multumita..produsele au venit intacte,exact ca in poze..ambalate corespunzator!Marimea la sandale corespunde cu marimea mea,deci sunt corecte...cerceii sunt finuti,deosebiti iar brosa se poate purta la orice vara!Nota 10 pentru Miniprix!!!O pereche din cercei o voi oferi intr-un viitor giveaway,asa ca stati aproape!!!



Hugs!

4 comentarii:

Beauty and others spunea...

Sa le porti cu drag!:D

Carmen Tender spunea...

mersi mult,pup

Unknown spunea...

Foarte frumoase, sa le porti sanatoasa!

Carmen Tender spunea...

multumesc,sunt si foarte comode ;)