Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 15 iunie 2013

Sfaturi pentru un par sanatos vara!!!!




     

Ghid complet pentru ingrijirea corecta a parului vara

6 sfaturi pentru un par sanatos

ghid-complet-pentru-ingrijirea-corecta-a-parului-vara
Vara, parul nostru are de suferit daca nu primeste o ingrijire corespunzatoare. Acest lucru se intampla pentru ca razele ultraviolete actioneaza negativ asupra firului de par, slabindu-i rezistenta. De aceea iti propunem un ghid complet pentru ingrijirea corecta a parului vara.
Nu exista publicatie pentru femei care sa nu trateze problema ingrijirii parului, mai ales in perioada caniculei. Desi recunosc ca eu n-am un ritual special de ingrijire al parului, articolele pe aceasta tema pe care le-am citit de-a lungul timpului m-au pus pe ganduri. Mi-am dat seama ca, intr-adevar, nu este bine sa ne neglijam podoaba capilara, pentru ca, nu-i asa, toate stim ca parul este unul dintre atuurile feminine.

Un par frumos are nevoie doar de putina atentie!

Am mai vorbit despre ingrijirea parului ars de soare dar astazi iti propunem un ghid complet in care am inclus cativa pasi simpli si de bun simt, pentru a-ti proteja parul de caldura si de apa sarata de la mare. Ritualul de ingrijire este unul simplu, care nu iti va lua prea mult timp. Eu am inceput sa pun acesti pasi in aplicare si recunosc ca deja vad diferentele!

6 pasi pentru a-ti ingriji corect parul vara

1. Spala-ti parul o data la doua zile cu un sampon care are printre ingrediente si substanta numita dimeticon, un ulei de silicon care netezeste firul de par, reduce efectul staticsi ii confera stralucire. Daca ai un fir de par subtire, iti trebuie un sampon care sa contina proteine de grau!
2. Foloseste un balsam cel putin de doua ori pe saptamana, in functie de nevoile parului tau. Acest lucru este esential mai ales daca iti petreci mult timp in soare!Balsamul va hidrata foarte bine parul.
3. Deoarece vara parul are tendinta sa se usuce, atunci cand il speli fii foarte atena cu periajul. Foloseste un pieptene cu dinti rari si nu uita ca parul trebuie sa fie putin umed, nu complet uscat.
4. Evita sa folosesti prea multe produse de styling in perioada caldurilor, deoarece iti vor ingreuna parul si il vor face sa arate lipsit de forta si de stralucire. De asemenea, scalpul va transpira si in contact cu spuma, ceara, fixativul va duce la ingrasarea rapida  a parului.
5. Renunta sa te coafezi cu ajutorul diverselor gadgeturi sau foloseste-le corect, fara sa faci abuz: placa, perie, aparat pentru incretit, deoarece iti usuca si mai mult firul de par. Prinde-ti parul cat mai lejer intr-o coada de cal. In acest fel, limitezi si expunerea la soare!
6. Mananca sanatos si bea multa apa. Desi sunt doua sfaturi pe care le-am tot repetat, sunt extrem de importante in ceea ce priveste nu numai sanatatatea parului, dar si a intregului organism. Atat mesele echilibrate, cat si apa confera stralucire!
Si pentru ca este vara, coafeaza-ti parul in cel mai popular trend estival, alegand ocoafura cu aspect umed!


Hugs!

Niciun comentariu: