Totalul afișărilor de pagină

vineri, 29 mai 2015

Comanda nou pe Miniprix.ro!







 Buna dragilor,ce faceti???La mine este o vreme de somn....ploua..este si frig..brrrrr..parca vine toamna,nu vara!De maine sper sa se incalzeasca pentru ca vreau sa ma bronzez,in sfarsit vine varaaaa!Bun,sa revenim la tema acestui articol,si anume ultima comanda de pe Miniprix..un site cu hainute,accesorii si incaltaminte,drag mie.V-am mai vorbit despre Miniprix si cu alte ocazii,astazi nu am putut sa ma abtin sa nu va arat ce frumuseti mi-am cumparat!Am prins oferta cu TRANSPORTUL GRATUIT si totul nu m-a costat decattttttttt 50,3 lei!Adica,pantofii cu bareta Fullah Sugah,pantalonii scurti de la BSK si esarfa de plaja no name.Totul a venit bine impachetat,in stare excelenta!Pantofii i-am nimerit la numar,sunt 36,eu port 36/37..de data acaeasta vin perfect.Pe ei scria ca ar costa 45 euro,eu pe site am dat 34 lei,de la 49,i-am prins la reducere,foarte tare,nu credeti??Desi au toc cui,sunt foarte comozi si deosebiti,imi plac mult!Pantalonii de la Berska sunt frumosi,merg bine vara,sunt dintr-un material bun,elastic,se muleaza bine pe corp.Iar esarfa no name am luat-o pentru plaja..se pot face si rochie,fusta..mai multe combinatii..este foarte practica cand vreau sa merg la un local pe malul marii sau piscinei..de ce nu.Am facut comanda duminica si am primit-o azi de dimineata.De obicei venea mai repede,dar cred ca au avut de onorat mai multe comenzi..de aceea au intarziat un pIic.In concluzie,sunt foarte multumita de aceasta comanda Miniprix,cu siguranta imi voi mai cumpara si alte lucruri minunate pe viitor de la ei!Voi ce parere aveti de acest site,v-ati cumparat ceva de acolo?




Hugs!


















Niciun comentariu: