Totalul afișărilor de pagină

vineri, 23 ianuarie 2015

Review rimel pentru volum Yves Rocher






 Astazi vreau sa va spun parerea mea despre primul rimel achizitionat de la Yves Rocher,este vorba de LASH PLUMPING MASCARA.Produsul are 9 ml si este nuanta 01-NOIR.Nu am mai testat nici un rimel de la Yves Rocher,asa ca m-am decis sa mi-l cumpar pe acesta in varianta pentru volum.Peria este specifica in general periilor pentru volum,perii sunt micuti si indesati.Rimelul are un miros specfic oricarui rimel,nu iese cu ceva in evidenta (din fericire) .Despre aplicare vreau sa va spun ca se aplica bine pe gene,dar sunt necesare 2-3 straturi pentru a se vede o diferenta mare.Textura este cremoasa si rezista destul de mult pe gene,cam toata ziua fara sa se intinda.Separa genele perfect,dar cam atat.Umple genele de volum,le lungeste un pic dar nu este de un efect WOW,ca in cazul altor rimeluri,de ex cel de la Rimmel-ScandalEyes-mi s-a parut foarte bun din prima aplicare.Ambalajul este clasic,de culoare roz bon bon,iar pretul este unul destul de piperat pentru ce ofera-in jur de 45 lei,daca imi amintesc bine.In concluzie,nu l-as recumpara,m-as axa pe un alt rimel,poate de la alt brand.



Hugs!
















Niciun comentariu: