Totalul afișărilor de pagină

vineri, 9 ianuarie 2015

Food Panda sau un mod de a manca altfel










   Arta de a manca in numeroase feluri este  veche de cand lumea si tot mai multa lume vede o reala placere intr-o bucata de pizza sau de salata de fructe de mare.Recunosc ca si eu sunt o gurmanda,desi nu se vede,imi place sa simt savoarea mancarii si aromele care te imbie sa tot gusti din preparatul respectiv.In ajutorul marilor gurmanzi a venit si aplicatia Food Panda , o aplicatie ingenioasa cu ajutorul căruia poţi comanda mâncare la domiciliu. Spre deosebire de alte servicii asemănătoare, unde poţi comanda mâncare de la un singur restaurant, aici ai o gamă foarte variată de produse. Cei de la Food Panda fac parteneriate cu mai multe restaurante şi pizzerii, iar tu de pe un singur site poţi comanda de la mai mulţi furnizori. Totodată, au şi-o aplicaţie pentru telefonul mobil care face totul mult mai uşor.Mi se pare foarte tare si foarte utila,ai pofta de ceva anume,pui mana pe telefon si voila in 30 minute ai masa pusa cu delicatese ca la mama acasa!Voi stiati de acest serviciu?Cum vi se pare?De asemenea poti primi toate ofertele de la restaurante de top prin e-mail,super!Nu rata ofertele lor,eu chiar acum imi descarc aplicatia pe telefon.Enjoy!




Hugs!








2 comentarii:

Unknown spunea...

Este extrem de util si interesant acest serviciu! Mi-e util cand nu am chef sa ma deplasez la un local.Multumesc pt pont! ;)

Carmen Tender spunea...

cu placere :)