Totalul afișărilor de pagină

luni, 12 ianuarie 2015

Prima comanda de la DACIA PLANT-Forta vindecatoare a plantelor







     Pentru ca am aflat ca luna Ianuarie va fi o luna cu transport gratuit pe site-ul DACIA PLANT.ro.m-am hotarat sa fac o comanda de cateva produse care erau la oferta.Mi-am ales patru produse,si anume:1 detoxifiant cu 72 de capsule,1 cutie de ceai bitter suedez,1 borcanel de pasta de macese si 2 cutii de armurariu la pret de 1.Cat credeti ca m-a costat totul?40 Ron,cu tot cu transport...pentru ca v-am zis un pic mai devreme ca este oferit gratuit.Mi se pare o afacere foarte buna,iar pasta de macese este delicioasa,nu am mai gustat pana acum,dar sunt foarte incantata de ea!In plus,nu are zahar sau conservanti.Ceaiul bitter suedez este ceva nou pe piata,de bautura bitter sunt convinsa ca stie toata lumea,dar de un ceai nu prea..Contine o multime de plante benefice sanatatii noastre:cam 32 de plante gasim,printre care:angelica,maghiran,rozmarin,cimbrisor,urzica,etc.Abia astept sa vad si ce gust are...sigur este incantator!Eu sunt o fana a ceaiurilor de plante si aromatice,acesta sigur va fi pe primul loc in topul preferintelor.Detoxifiantul este recomandat celor care sufera de constipatie,de boli ale pielii,celor care fumeaza sau traiesc in medii poluate.Contine trei frati patati,cardamom,angelica,papadie,plante care ajuta in detoxifierea organismului.Este prima data cand l-am cumparat,o sa vad ce poate.Si despre armurariu nu sunt multe de spus,stiu multi ca este util in afectiunile ficatului,ajuta la regenerarea si revitalizarea lui.Transportul a fost asigurat de Cargus,iar coletul a fost foarte bine impachetat.Ma declar multumita de comanda facuta.Voi cumparati suplimente alimentare?





Hugs!



   



Niciun comentariu: