Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 5 noiembrie 2014

Prima mea comanda de la Kalapod.ro






 Saptamana trecuta m-am hotarat sa-mi comand cateva cizmulite sau botine de pe net.In oras am gasit cateva modele interesante,dar pretul mi se par piperat pentru calitatea lor.Prin urmare,am pus mana pe calculator si am inceput sa vanez ofertele care chiar merita!Dupa cateva cautari esuate,fie transportul prin curieri costa prea mult,fie nu-mi placeau produsele,am ajuns pe site-ul Kalapod.ro.Nu stiam nimic de el,nici daca este serios sau daca ceea ce ofera este de calitate 100% Am zis sa ma risc,am gasit lucruri foarte dragute acolo si la preturi foarte bune!In plus,la o comanada de 99 lei transportul era oferit gratuit.Bun...m-am oprit dupa 20 de minute de cercetari la trei perechi de incaltaminte:doua de cizme cu blanita si una de botine tot cu blanita.Se observa si-n poze modelele comandate de mine.Comanda am facut-o intr-o vineri,pe 31 octombrie si am primit-o luni de la Cargus Curier.Imi place calitatea lucrurilor achizitionate si micile atentii:fiecare cutie avea in interior cate o pungulita de plastic.Era si oferta promotionala pe site:am primit o punga cu logo-ul Kalapod.Sunt foarte atenta la respectul oferit de firma respectiva fata de clienti.In conclluzie,sunt multumita de comanda facuta pe acest site si pe viitor sigur imi voi mai cumpara ceva.A,uitasem sa va spun pretul fiecarui produs:Cizmulitele au costat fiecare in parte 29,99 lei si botinele 45 de leiIn total totul a costat 105,00lei.Eu spun ca este mai mult decat ok,pentru doua perechi de cizme groase si frumoase si una de botine chic si imblanite!Voi ati auzit de Kalapod.ro?





Hugs!









Niciun comentariu: