Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 19 noiembrie 2014

Micul dejun al unui blogger









    Un vechi proverb spune ca este bine sa mananci dimineata ca un rege,la pranz pentru tine si seara ca un cersetor.Eu tind sa-l aprob in totalitate pentru ca am simtit ca asa este cel mai bine pentru organismul meu.Bun.....astazi ma voi opri sa va povestesc un pic despre micul meu dejun si in ce consta el,dar mai ales despre importanta sa.Nu exista zi in care sa sar peste micul dejun,pur si simplu asa m-am obisnuit de mica cand mami il pregatea si savuram toate bunatatile inainte de a pleca fiecare la treaba lui.Imi place ca micul meu dejun sa fie satios si sanatos in acelasi timp.Cum se vede si-n poza pun accent pe fructe,legume si proteine.Bineinteles ca nu lipseste si cafeaua din cereale,fara cofeina sau paharul cu fresh din citrice.In felul acesta imi iau energia pentru o mare parte din zi si organismul meu imi multumeste prin semnele caracteristice:par sanatos,unghii lucioase si ten luminos.Nu-i inteleg pe cei care pur si simplu ,,sar,, peste aceasta masa importanta a zilei,vor vedea ei consecintele in timp..din pacate.Eu una nu concep sa nu mananc macar doua sandwich-uri si un pahar de suc sau lapte inainte de a pleca la treburile zilnice.Tin minte ca acum ceva timp am uitat sa pun ceasul sa sune la ora fixa,dar m-am trezit foarte tarziu si nu am avut timp efectiv sa-mi prepar micul dejun...toata ziua mi-a mers prost si nu am avut stare.De la acea intamplare ma asigur ca am timp de aceasta activitate in fiecare zi,fara dubiu.Va sfatuiesc din inima si pe voi sa va organizati timpul  si sa faceti in asa fel incat sa mancati zilnic un mic dejun copios si sanatos!Nu in ultimul rand va anunt ca pe data de 14 noiembrie este Ziua Mondiala a diabetului ( dati click pe scrisul albastru) si acolo gasiti o multime de sfaturi si informatii despre aceasta boala pe care o gasim din pacate  la varste din ce in ce mai mici.Si nu uitati:sanatatea este bunul cel mai de pret!









Hugs!


4 comentarii:

Zamo spunea...

Sa uram la multi ani d-lui Diabet! :)

coco spunea...

Da, micul dejun este foarte important, eu cam sar peste din pacate!

Carmen Tender spunea...

Eu incerc sa mananc ceva repede in fiecare dimineata:un iaurt cu cereale sau un sandwich gustos,nu se poate sa trec peste micul dejun ;)

Carmen Tender spunea...

Mai bine nu ;)