Totalul afișărilor de pagină

duminică, 30 noiembrie 2014

Manichiura sclipicioasa cu Essence Colour& Go!







  Buna dragilor, zilele trecute mi-am comandat pe E mag cateva lucrusoare si aceasta oja Essence Colour&Go.Este prima de la aceasta firma atat de mediatizata in mediul on line.Am de la Essence un fond de ten si un creion dermatograf,dar oja nu am avut pana acum.Era timpul sa vad si eu ce poate un astfel lac de unghii,nu?De celelalte produse sunt foarte multumita,sunt curioasa sa vad cum se comporta si oja.In pozele de mai jos se observa ambalajul si nuante cum arata pe unghiute.Este semitransparenta cu muuuult sclipici,de aceea am fost nevoita s-o aplic de 3 ori pentru a arata ca in poze.Imi place sticluta,este inovatoare ,iar capacul imita exact culoarea continutului,foarte interesant.Cred ca vine bine si peste o alta oja,daca o dam intr-un strat,ofera un look sclipicios,potrivit pentru sarbatori.Are o cantitate de 8 ml si am dat 9 lei pe ea.E un pret decent pentru ceea ce ofera.Sunt curioasa cum se comporta ojele mate de la Essences,este musai sa-mi cumpar cateva pe viitor!




Hugs!














2 comentarii:

coco spunea...

imi plac sclipicioasele, numai la curatat ma cam trec caldurile :)

Carmen Tender spunea...

:D Stiu ce vrei sa zici,insa eu folosesc trucul cu folia de staniol si da rezultate excelente!