Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 25 iulie 2012

Amintiri din vacanta mea la mare............

Cele mai frumoase amintiri sunt nenumarate. Chiar daca nu am stat foarte mult la mare pot sa spun ca alaturi de sora mea cea mare am petrecut clipe de neuitat peste tot pe unde am mers. 
      De doi ani de zile ne-am integrat intr-un grup minunat cu care mergem la mare. Totul e fascinant cand petrecem cele sapte zile cu ei pe litoral. Rezistenta la oboseala si dorinta de distractie e mai mare decat somnul. 
       Va inchipuiti cum arata o zi obisnuita pentru ceilalti, dar pentru mine mezina grupului oare stiti cum e ziua respectiva?
       Dimineata la ora 7 trezirea ( uau ce dimineata, mai mergea un somn mic pana la 9, dar toata lumea imi spune :" Las ca dormi pe plaja"), imbracarea in viteza si ... micul dejun ( de parca imi era atat de foame dupa ce abia ma trezisem din somnul dulce al diminetii)........
        Uraaaaaaaa! Am ajuns pe plaja. Ce somn! Ce stat pe patura. Ma asteapta marea cea albastra si frumoasa ( nu foarte curata, dar nu conteaza asta). Si cata lume imbracata in felurite costume de baie care de care mai frumoasa!Am uitat de somn, de foame, de frig si am intrat iute in apa. Ce bine e... E minunat. Toata lumea tipa la mine sa mai stau si pe plaja, dar eu tot ce stiu eu  fac, ma fac ca ies si mai stau vreo 2-3 minute pe plaja dupa care iar iute in apa. E atat de bine. Am invatat sa fac pluta, sa ma scufund. Dar timpul trece iute si iar se aude de pe plaja : " haideti la masa , e ora 12."
          Toata distractia a luat pauza de masa. Dupa care fiecare in camera lui la somnul de frumusete de dupa amiaza, dar cui ii trebuie somnul asta cand marea ma asteapta?
          La ora 16 toata lumea e echipata de plecare pe plaja iar. Dar eu sunt prima. Acum sunt din nou fericita pana pe la ora 19 cand mergem la masa si iar parasim marea cea frumoasa.
          Cand toata lumea ar crede ca ziua s-a incheiat, si astept un somn dulce si bun, vin cei mai mari cu idei traznite. Uitati-va la mine. Mai arat eu ca am chef de biliard? Mi-e somn. Vreau in pat ca maine sa fiu fresh pentru aventura mea cu marea, dar nu. Sunt in minoritate si ma supun majoritatii. Mergem la biliard. Si adorm in fund pe scaun. Oare cat o fii ceasul?
          La ora 1 noaptea ajungem si noi in camera. Si uraaaaaa patul, adorm linistita stiind ca maine vine o noua zi de balaceala. Ce frumos dar timpul zboara repede si s-a terminat si vacanta la mare.
         Si iata-ma acum in fata pc-ului cu gandul tot la mare. Sper sa treaca repede anul acesta ca  sa pot merge din nou la mare. Mi-e dor deja de ea:).

Niciun comentariu: