Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 21 iulie 2012

Am primit tricoul mult dorit de la Campania ,,Tricoul il face pe blogger,,&pareri

Buna sa va fie inima dragilor!Acum ceva timp m-am inscris si eu la o campanie numita -Tricoul il face pe blogger- unde trebui sa facem un articol despre tricoul nostru preferat sau despre alte lucruri care implicau un tricou personal.Bun..am scris ce trebuia si la ceva timp am primit vestea pe e mail ca sunt una dintre cei 10 castigatori!!!Yuppyy ce bucurie pe mine!Nu ma asteptam sa prind si eu un tricou de pe zorilestore.ro!Am trimis datele si mi-am ales din multitudinea de produse de acolo un tricou super dragut pe rosu,de la Puma&Ferrari!Va invit sa-l vedeti,eu una sunt extrem de incantata de el!http://www.zorilestore.ro/tricou-femei-puma-ferrari-logo-tee-f-559850_02.L-am primit la 2 zile de la comanda,e venit ff repede si pe langa el am mai primit si niste papucei marimea 39 de la Panama,si ei fff dragutei!Eu port 36/37 si i-am facut cadou mamei care i-a placut din prima si spune ca sunt frumosi si comozi!Tricoul este superb,de un material de calitate si marimea S imi vine perfect!!Multumesc inca o data zorilestore.ro pentru foarte placuta supriza facuta si la cat de multe de acest gen!Pupiciiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Niciun comentariu: