Totalul afișărilor de pagină

vineri, 8 iunie 2012

Site-ul Biblioteca Prafuita&pareri

Buna dragii mei!!Am gasit astazi din intamplare un site foarte dragut si utile numit:Biblioteca Prafuita,aveam mare nevoie de anumite carti gratuite si sfaturi in legatura cu alcatuirea unor recenzii.Siteul este bine structurat,gasesti ceea ce ai nevoie usor,totul este scris la obiect si pe intelesul tuturor..Asta e un mare plus,nu la multe siteuri de gen am gasit aceste calitati.Mi au placut si poeziile gasite aici..poezii scrise de autori anonimi dar plini de talent,destul de tineri si dornici de afirmare in lumea boema a poeziei.Biblioteca Prafuita mai are si doua super sectiuni si anume:Revista B.P si Concurs care cu siguranta vor atrage multi cititorii.Va invit cu multa placere sa vizitati site-ul si sa-mi lasati pareri&crtici..ce doriti voi.P.S Cine doreste se poate inscrie la acest concurs lunar pe pagina Biblioteca Prafuita.Kiss!!!

Niciun comentariu: