Totalul afișărilor de pagină

luni, 4 iunie 2012

Am primit produsele AVITA&Cardul Salve!!!!

                                                                                                        Buna dragii mei!!ce faceti?sunteti acasa sau liberi??eu acasa...ma relaxez..pe seara e vorba ca incep ploile:((nu iarrrr!!in fine,vreau sa va anunt ca am primit PRODUSELE AVITA si CARDUL SALVE foarte util in anumite centre medicale care sunt parteneri...iti faci si treaba si pleci si cu economie acasa!!Produsele AVITA le folosesc de sambata,de cand le am primit,va voi spune peste ceva timp efectele lor si cat sunt de bune pentru mine.Vitamina C are gustul bun..iar pastilele cu aloe&enzime nu stiu cum sunt...cum v am zis abia am cateva zile de cand le utilizez..sunt ff entuziasmata!!!!Multumesc AVITA&Blogatu.ro :).KISS                                                                              

Niciun comentariu: