Totalul afișărilor de pagină

joi, 26 iunie 2014

Surprize da la Himalaya si DacicCool!







     Produsele din imagini sunt niste surprize foarte frumoase primtie  de la Himalaya Herbals , DacicCool si Hofigal!Ele au venit astazi,multumesc din inima pentru asa cadouri si promit ca revin cu pareri...Se observa in poze si gelul cu Neem,care este foarte apreciat de multa lume,sunt curioasa sa vad cum este.Este primul bagat la testare ;)) Si cu restul nu mi-e rusine,eu nu beau cafea,decat ceai si praf de cicoare..inlocuitorul cafelei clasice,asa ca aceste ceaiuri de Dud si Laxativ sunt binevenite..va las sa priviti pozele...Ati folosit ceva din aceste produse?Daca DA,ce anume?



Pupici!

3 comentarii:

Spunsieu spunea...

Am folosit gelul de fata cu Neem, eu am ten mixt si mi s-a potrivit bine plus ca m-a tinut o groaza tubul.

Carmen Tender spunea...

Tot ten mixt am si eu,abia astept sa vad cum ;)

Beauty and others spunea...

Gelul de fata si mie mi-a placut tare mult!