Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 11 iunie 2014

Colorama by Maybelline - Vintage Leather






     

   Buna dragilor!In seara aceasta vreau sa va prezint un nou lac de unghii marca Maybelline,este vorba de gama Colorama-  Vintage Leather,nuanta :High Style Sienna .Produsul are 7 ml,este de calitate,pensula intinde bine produsul si surpriza a fost ca imita nuanta de piele naturala.....adica la cateva secunde dupa ce oja ajunge in contact cu surprafata unghiei poc!se transforma in ceva fin ce imita aspectul pielii prafuite..se poate vedea si in poze....Mi se pare interesanta ideea,imi place si nuanta..este un caramiziu delicat si foarte frumosIn plus,am omis sa spun faptul ca se usuca foarte repede pe unghie.!Sunt curioasa cat rezista fara lac de unghii transparent dat peste..Pretul este 8 lei in magazinele B&B Collection. Va place culoarea??In primele poze am dat 1 singur strat de oja,in ultimele 2 am dat doua straturi de lac de unghii.Aceasta gama este limitata,inca nu ma pot decide daca s-o port cu sau fara top coat!Enjoy!















Niciun comentariu: