Totalul afișărilor de pagină

joi, 24 aprilie 2014

Un ajutor de nadejde oferit de Himalaya Hearbal






     De la Himalaya am tot folosit de-a lungul timpului o sumedenie de produse,incepand cu gelul de curatare cu neem pentru ten gras si pana  la siropul pentru ficat numit Liv.52.Am dat acest exemplu pentru a va seama ca am utilizat aproape toate produsele produse de acest brand,produse atat cosmetice cat si suplimentele alimentare.La incept nu credeam ca sunt bune de ceva,pentru ca aveau pretul relativ mic si nu erau promovate mai deloc...dar in timp m-am convins pe pielea mea ca nu orice este scump,este si bun....orice alt obiect cu un pret mai mic poate fi bun,daca nu mult mai bun ca unul de ,,n,, ori mai scump!Zilele trecute mi-am cumparat din nou gelul cu neem,se pare ca este singurul care ma ajuta sa scap de imperfectiunile tenului meu mixt,actioneaza extrem de bland,dar eficient in acelasi timp.La ce gramaj are,imi va ajunge o lunga perioada de timp..mai ales ca vine vara,cand excesul de sebum de pe pielea mea parca o ia razna:) Insa,noroc cu Himalaya,la un pret mai mult decat decent are grija de frumusetea si sanatatea mea.Imi place la produsele acestei firme,in mod special,faptul ca daca te uiti cu atentie pe ambalaj,la ingrediente...nu gasesti niciun conservant,arome artificiale,sau te miri ce alta ,, chestie,,,care nu poate decat dauna organismului meu. De asemenea,pe lista de ingrediente vad 100% plante,multe sunt originare din alte parti,straine mie,dar cu un mic search pe Google,gasesc multe informatii interesante si  observ de una singura,cat de utile sunt acestea...foarte tare,nu credeti? Himalaya este dovada clara ca raportul execelent de calitate/pret chiar poate exista,si da..este chiar o realitate! Zilele acestea mi-au fugit ochii la : Balsamul de Buze cu Spf 30,

care contine ulei de struguri si de floarea soarelui...mm suna delicios si nu contine nimic nociv,acesta lucru este cel mai important!Eu am o mare probleme cu buzele uscate,indiferent de anotimp trebuie sa port la mine un balsam bun,altfel nu se poate.Este ceva practic vital,am incercat multe balsamuri,insa pana acum nici unul nu m-a satisfacut 100% pe deplin.Dar, abia astept sa mi-l achizitionez ;) si sa vad cum se descurca,pun pariu ca este bun de tot! Voi ati folosit ceva de la Himalaya?Ce parere aveti despre acest brand?




Hugs!

2 comentarii:

Spunsieu spunea...

De la ei am un gel pentru spalat fata, e foarte bun!

Carmen Tender spunea...

te referi la gelul cu neem?il am si eu,este bun tare,intr adevar! ;)