Totalul afișărilor de pagină

vineri, 2 august 2013

O alternativa ieftina a apei micelare





Buna seara dragilor, in seara aceasta vreau sa va detaliez parerile mele despre o apa micelara multa mai ieftina fata de cea de la Bioderma.Se numeste Blanchette Natural Care si este gasita exclusiv numai in magazinele Kaufland ;) Ambalajul este din plastic,simplist,are 200 ml si m-a costat in jur de 7 lei,super,nu???Este potrivita pentru toate tipurile de piele,tenul meu este mixt si se demachiaza bine cu aceasta apa micelara!Este destinatata curatirii tenului,dar si pentru zona sensibila a ochilor.Are un efect fresh,calmeaza si nu-mi usuca pielea.Se foloseste dimineata si seara.O recomand,este o alternativa excelenta a apei de la Bioderma, ingredientele se pot vedea in poza. Ati auzit de ea?Ce parere aveti?



Hugs!

2 comentarii:

Lucica Lazar spunea...

nu am auzit de ea dar pare tentant :) cand ma duc pe la kaufland o s-o cumpar...la pretul asta se merita :)

Carmen Tender spunea...

Nici eu nu auzisem,din intamplare am vazut-o pe raft,mi se pare super ieftina,fata de cele din comert...si face aceeasi treaba practic ;)