Totalul afișărilor de pagină

marți, 30 iulie 2013

De azi sunt buzzer cu acte in regula,am primit kit-ul Gerlinea!







     Exact, multumita campaniei de testare oferita de cei de la BUZZStore alaturi de Gerlinea,o renumita firma originara din Belgia,alaturi de numerosi nutritionisti belgieni si francezi ,care au creat o linie deosebita de produse delicioase menite sa ne ajute sa slabim sau sa ne mentinem la greutatea dorita!Kit-ul primit contine produse cum ar fi milk shake-ul dietetic cu ciocolata sau vanilie,biscuiti dietetici cu vanilie/lamaie,batoane de ciocolata,10 vouchere pe care le voi darui unor prietene care vor sa slabeasca si elementul surpriza a fost o coarda!Nu am mai sarit cu coarda de ani de zile,astazi mi-am amintit de copilarie ;) In plus,este practic un sport saritul cu aceasta,imi tonida trupul si ma mentin zvelta!De maine voi incepe testarea propriu zisa,multumesc inca o data GERLINEA& BUZZStore ca fac parte din cele numai 100 de persoane care testeaza produsele acestea!!!!!



Hugs!

Niciun comentariu: