Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 3 decembrie 2014

Blogul meu,oaza mea de relaxare








      Intamplarea a facut sa vreau sa vand niste produse cosmetice,acum aproximativ 3 ani,si de atunci a luat nastere blogul meu.Practic,dintr-o intamplare aparent banala.A fost tinut in stand-by o perioada lunga,cam 1 an jumatate,dar dupa ce v-am decoperit pe voi,Blogal Initiative,m-am simtit provocata sa fac ceva mai mult cu blogul meu.Sa scriu in fiecare saptamana despre tot ceea ce-mi place,ce gandesc si ce mi-am achizitionat de curand.Blogul meu nu are un profil anume,este un mix de calatorii,pareri despre anumite produse,carti,sfaturi,modele de manichiura,povestiri,retete delicioase si articole cu teme date de voi.Nu pot sa spun ca am avantaje materiale extraordinare,in schimb am multe avantaje pe plan personal si moral.Adica?Simplu,imi place cand vad numarul zilnic de vizitatori,observ ca ma citeste destul de multa lume din tara si nu numai,si sunt extrem de bucuroasa!Am o satisfactie care nu poate fi descrisa in cuvinte si chiar imi place sa scriu.Simt ca munca da roade si este apreciata la justa ei valoare.In fiecare seara beau o ceasca de ceai si intru pe blogul meu,imi place sa-l imbunatatesc si sa mai vad cine a mai intrat si la ce articole.Sa stii ca apreciez si munca voastra,a celor de la Blogal Initiative,ati reusit sa strangeti un numar foarteeeeeeee mare de bloggeri si ii ajutati chiar si pe cei incepatori,care nu se stiu cu ce ,,se mananca,, treaba asta cu bloggeritul.Felicitari!





Hugs!

Un comentariu:

Unknown spunea...

Blogul este bine strucurat, are subiecte interesante și moderne.Numai de bine!