Totalul afișărilor de pagină

marți, 9 decembrie 2014

Black Tea Berries Sir Edward de la Lidl!





    Despre ceai pot fi scrise nenumarate povesti,care mai de care mai interesante si pline de aroma vremurilor apuse.Astazi voi vorbi despre un ceai drag mie:Sir Edward Tea Berries.Se vede in poze ce ambalaj dragut si interesant are,cred ca asta m-a atras prima data la el pe raft,dupa restul.Este un ceai negru cu arome de fructe de padure,capsuni,coacaze rosii si visine.Amestecul de fructe se afla in cantitati diverse in ceaiul negru.Pliculetele sunt sub forma de piramide,in acest mod ceaiul va fi mai gustos si parfumat,este primul ceai cu piramide pe care  l-am cumparat.Sincera sa fiu ma tenta si cel de la Lipton,dar are un pret destul de piperat,in jur de 11 lei.Sir Edward Tea de la Lidl m-a costat 3,99 lei pentru ca era la promotie.Pretul lui intreg este de 4,99 lei.E ceva diferenta intre el si Lipton,numai la pret,atat!Bun,sa revin la gustul si aroma sa.Ador mirosul sau pregnant,se simte mult timp si dupa ce termin de baut cana...nu am mai intalnit un ceai asa de parfumat.Am studiat cu atentie ingredientele si nu contine aditivi artificiali sau chestii de genul.Fiind un ceai negru are cofeina,eu il beau uneori in loc de cafea.Il puteti gasi si cu alte arome,deja ma tenteaza aroma cu portocale!Va plac ceaiurile de la Lidl,ce parere aveti de ele?



Hugs!



















Un comentariu:

Ioana spunea...

Eu l-am luat pe cel cu pere si caramel. Este absolut delicios !