Totalul afișărilor de pagină

marți, 12 august 2014

Floarea primita de la Silan,8 saptamani de prospetime








    Buna dragii mei,stiti deja din articolele anterioare ca am primit acum cateva saptamani un ghiveci superb cu mini trandafirasi rosii...absolut minunati!Bun...datoria mea,ca sa zic asa,este aceea de a avea grija cat mai bine cu putinta de acestia.Eu iubesc florile,tot ce e frumos,asa ca nu mi-a fost deloc greu,din contra!Ii ud moderat,ii pastrez la soare tot cu moderatie si la ceva timp ii hranesc cu ingrasamant cumparat din Bricostore(o solutie lichida care se dilueaza cu apa si se aplica pe sol). Trandafirii arata foarte bine,ca in prima zi..se observa clar si in poze si sunt extrem de mandra de ei!Mai este putin si se vor incheia cele 8 saptamani de prospetime....dar floricica va trai mult,mult timp de acum incolo la fel de frumoasa ca si pana acum ;)





Pupici!

Niciun comentariu: