Totalul afișărilor de pagină

joi, 20 februarie 2014

Manichiuri frumoase cu Kit-ul Nail Art Stamping




     Buna dragilor,ieri am ridicat de la Posta Romana cu mare nerabdare kitul pentru unghii Salon Express sau..varianta mai ieftina a produselor Konad.Eu am dat cu tot cu transport 26 de lei ,o nimica toata si contine:1 stampila cu 2 capete,5 matrite cu modele extrem de frumoase,1 razatoare pentru surplusul de oja si 1 suport pentru a pune matritele, precum si instructiunile de folosire. Am tot vazut pe internet o multime de fete care realizeaza niste manichiuri foartee frumoase si diversificate..si bineinteles ca am vrut si eu! Cum nu doream sa dau mai multi bani pe un kit Konad,mi-am luat o varianta mult mai ieftina..cea de la SALON EXPRESS ;) Din poze se vede ce model am ales pentru unghii,precum si tot ce contine..zilele acestea o sa mai testez si alte variante,insa astazi m-am limita la modelul cu steluta.Trebuie sa va precizez ca matritele cu modele au o folie transparenta pe ele si inainte de folosire este OBLIGATORIU sa o scoatem de la fiecare matrita-n parte.De asemenea mai este o problema cu oja,eu inca nu am luat o oja speciala,si anume:NAIL ART POLISH,am folosit ceea ce am avut..merge si una normala,dar sa fie mata si densa,mai groasa..una subtire nu este buna de nimic!Am testat mai multe oje si m-am oprit la cele din imagine.Imediat dupa folosire trebuie sa stergem totul cu acetona pentru a evita intarirea ojei si implicit...pentru a nu ne ingreuna munca de curatare.Mai jos am pus pozele,sper sa va placa!Totul a fost gata in 15-20 minute..abia astept sa mai incerc si alte modele,dar si alte culori vibrante..ca tot vine sezonul cald!!



Voi ati incercat vreodata un asemenea kit??Va place??



Hugs!!!