Totalul afișărilor de pagină

luni, 15 iulie 2013

Ce minunatii am primit astazi de la Avon& L`Occitane en Provence!!!





Buna dragii mei,astazi am dorit foarte mult sa va prezint cateva produse dragi mie,primite astazi prin curier!Mi-am comandat un parfum by Avon,numit sugestiv ASPIRE.e apa de toaleta,miroase superb si din cate vad si persista,dar revin cu o parere mai clara pe viitor, si un set de la L`Occitane en Provence,o marca foarte buna de cosmetice,dar si un pic cam scumpa ,drept ce e;) Am optat pentru un gel de dus de 250 ml cu verbina si o lotiune de corp de 150 ml tot cu VERBINA..verbina miroase ca lamaia,este fresh si senzuala,o ador!!!Pe cele 2 produse am dat 170 ron(gelul costa 70 ron si lotiunea aproximativ 100 ron) iar parfumul l-am luat cu 27 lei cu tot cu taxe de transport de pe Okazii.ro..in catalog am vazut ca ar costa 65 ron!!E o diferenta marisoara,am facut o afacere ff buna!Voi ati folosit vreun produs de la firmele pomenite mai sus???



Hugs!

Niciun comentariu: