Totalul afișărilor de pagină

vineri, 27 aprilie 2012

Un site util:LUMEA-AUTO.RO!!!!

Deunazi am dat pe internetul mult iubit de un site numit:lumea-auto.ro.Cei care sunt soferi auto si iubitori de masini sigur vor fi incantati de acest site!!!Aici poti gasi orice este legat de masini,de la piese auto la anunturi:).Intrati si vedeti cum sta treaba.Apropo,zilele astea am ajuns in Bucuresti si ma pot declar o anti-fana a acestui oras.Chiar daca nu am condus eu,ci fratele meu(eu nu am experienta necesara intr-un asemenea oras)am ramas socata de nebunia unor soferi teribilisti..din pacate nu se respecta semnele de circulatie si bunele maniere deloc!!!Oi fi eu prea demadata dar..nici chiar asa!!!Ma mir ca am scapat neloviti de vreo masina care gonea cu 200 km la oraaaa!!!Sunt sigura ca si voi aveti patanii de acest gen..astept comentarii si nu uitati:“Lumea Auto iti face plinul lunar! Cumpara orice produs si esti inscris automat in campanie! Campania se deruleaza lunar si castigatorul este extras lunar pe data de 1 a fiecarei luni.!!!.....Bafta!!!

Niciun comentariu: