Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 21 aprilie 2012

Un site interesant si plin de bunatatile din ceai

Un minunat ceai-verde-mere-caise-aroma:)Dragii mei,astazi vreau sa va povestesc despre un site recent descoperit de mine..si anume:unceai.ro.Personal,ma declar o fana a ceaiurilor,ador aromele pline de delicatete si  gust.,dar si ceaiurile cu caracter medicinal.Am folosit ceaiul din coada soricelului,musetel,galbenele sau rosptopasca..plus multe altele.Impreuna cu familia mea suntem multumiti de efectele benefice ale ceaiului,bineinteles baut in cantitati moderate si preparat conform instructiunilor de ep ambalaj.Pe unceai.ro am descoperit multe retete deosebite de ceai,m-am oprit la:ceai-verde-mere-caise-aromat.Este foarte bun,plin de ingrediente naturale si perfect pentru sezonul in care ne aflam:).Prefer un ceai sanatos in locul cafelei sau mai stiu eu a ce...toate cu e-uri nocive:).Pupici

Niciun comentariu: