Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 8 ianuarie 2014

Surpriza de la BuzzStore & Coccolino!!





    Dragii mei,acum ceva timp v-am scris ca fac parte din vasta si frumoasa comunitate BUZZStoreRomania , mai tineti minte??Bun,ei organizeaza diverse campanii,care de care mai tentante,alaturi de firme renumite si nu numai!Persoanele alese primesc un colet/pachet cu produsele care fac parte din campania respectiva si...le testeaza timp de cateva saptamani.Dupa testare,buzzerul trebuie sa faca filmulete,poze si sa posteze multe detalii despre lucrurile primite..eu m-am axat pe siteurile de socializare,poze,un filmulet,forumuri si diverse bloguri(pe primul loc este AL MEU,bineinteles! ;)). Coletul primit astazi este in colaborare cu cei de la Coccolino,am primti un superb colet care contine urmatoarele: 2 sticle de 750 ml fiecare cu balsam de rufe,tin sa mentionez ca manadoua aromele miros foarte bine!!! Aroma nr. 1 se numeste:FIORI DI TOARE E FRUTTI ROSSI si nr 2: ORCHIDEA VIOLA E MIRTILLI,iar pe langa cele doua sticle am mai primit si un simpatic si jucaus ursulet Coccolino!!!Deja l-am adaugat colectiei mele de jucarii din plus,ocupa un loc de cinste!Mai jos am pus si cateva poze cu coletul si continutul lui,sper sa va placa si sa va inscrieti  AICI si voi in comunitatea BuzzStore!!!!! Zilele acestea revin cu pareri despre balsam,cum persista,daca lasa hainele pufoase si usor de calcat si alte detalii.Am uitat sa precizez ca balsamul in cele doua variante de aroma este in editie de Craciun,editie LIMITATA.Trebuia sa primesc pachetul de Craciun insa din vina curierului de la Cargus..l-am primit abia astazi!Insa,mai bine mai tarziu decat niciodata,nu???



Hugs!!!




Niciun comentariu: