Totalul afișărilor de pagină

joi, 20 decembrie 2012

Noul meu parfum favorit by ORIFLAME

Buna!Am primit in preajma Sarbatorilor un minunat cadou de la ORIFLAME si anume noul parfum ,,Pretty Swan,,.Mi-au facut o surpriza foarte placuta,nici nu ma asteptam la el.Prima impresie este una deosebita,miroase bine si ambalajul este senzual,diafan si romantic in acelasi timp gratie dantelei din jurul gatului sticlutei.Merita toti banii si sigur o sa-l cumpar cand mi se va termina.Bravo Oriflame!



Pretty Swan Eau de Toilette

Apă de toaletă Pretty Swan

Asculta-ţi inima şi lasă-te pradă dorinţelor, pe notele unei diafane simfonii a simţurilor, apa de toaletă Pretty Swan. Aromele graţioase de piper roz îmbrăţişează spectaculos notele luminoase şi catifleate de piersică, pentru a se contopi în final cu tonurile pudrate de orez, mătăsoase şi delicate precum o pereche de aripi fine. 50  ml                   Cod:25057 
49,99 LEI
75,00 LEIApă de toaletă Pretty Swan

Un comentariu:

Carmen Tender spunea...

Unul din favoritele mele ;)